Люди, помогите разобраться!!!
Третий день не могу зайти в Личный Кабинет на ресурсе. В справку, галереи, контакты - могу, а в ЛК - нет!!
При попытке зайти в ЛК получаю комментарий, который привожу ниже. В английском я абсолютный ноль ("немец" я!!!), что там пишут - не понимаю.
Это у меня проблемы или что-то с сервисом? Хотя знакомые продолжают пользоваться, узнавала. Помогите, пожалуйста!!!!
Не имею доступа к своим материалам!!!!
Вот текст
---------------------------------------------
Server Error in '/' Application.
--------------------------------------------------------------------------------
Runtime Error
Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.
Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This tag should then have its "mode" attribute set to "Off".
Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom error page by modifying the "defaultRedirect" attribute of the application's configuration tag to point to a custom error page URL.